Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji urejajo pogodbeno razmerje med kupcem na spletni strani Enkosport.com (v nadaljevanju Spletna stran) in podjetjem Enko šport d.o.o., Na vasi 2a, 1351 Brezovica (v nadaljevanju Prodajalec) ter pogoje uporabe Spletne strani. Spletna stran je spletna prodajalna v lasti prodajalca.

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete te Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine. Prodajalec si pridržuje pravico, da vsebino teh pogojev kadarkoli spremeni. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

Varnost
Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Zbiranje osebnih podatkov

Osebni podatek je informacija, ki identificira vaše ime, priimek, telefon, elektronski in navaden naslov. Ponudnik zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega naročila, naročilu na e-novice in ostale e-publikacije. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.enkosport.com za namene izvedbe spletnega naročila, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugo obliko uporabe posredovanja podatkov, ki se uporabljajo za drugačne namene.

Varovanje osebnih podatkov
Upravitelj spletne trgovine www.enkosport.com (podjetje: Enko šport d.o.o.) je skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za varovanje vaših osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za šifriranje vseh informacij.

Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni in pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom. Vsi, ki imajo dostop do osebnih podatkov so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z uredbo (GDPR).
Vaših osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim tretjim osebam.

Pravica do obveščenosti

Če vas zanima, kako so vaši osebni podatki obravnavani oz. imate vprašanje v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na nas.

Namen uporabe

S soglasjem (k hrambi, obdelavi, in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali izpolnitvijo prijavitvenega obrazca za pridobitev različnih ugodnosti, kot je kupon za cenejši nakup) uporabnik dovoljuje, da ponudnik kot upravljalec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletne trgovine www.enkosport.com, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanja podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.

Upravljalec lahko navedene podatke obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze.

Registracija

Za uspešen nakup registracija na Spletni strani ni obvezna. Vsem strankam, ki se registrirajo, zagotavljamo, da bodo vneseni podatki varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen razen za obdelavo vaših naročil! Prodajalec si pridržuje pravico, da dostop do določenih vsebin oziroma podstrani na Spletni strani pogojuje z registracijo ali z izpolnitvijo kakšnih drugih pogojev.

Nakup brez registracije

Pri nakupu brez registracije je obvezno vpisati veljavno telefonsko številko in elektronski naslov, kjer se naročilo preveri, v kolikor je to potrebno.

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe in za prepoznavanje napak pred oddajo naročila

Pogodba se sklene tako, da kupec na Spletni strani pri artiklu, ki ga želi kupiti, klikne na gumb »Dodaj v košarico«, nato pa še na gumb »Pojdite na blagajno«. V naslednjem koraku ima možnost, da z nakupom nadaljuje (v košarico doda dodatne artikle), da spremeni količino artiklov v košarici ali da določen artikel iz košarice odstrani, pri tem pa ima tudi možnost, da preveri morebitne napake pri artiklih, ki so v košarici (npr. napačen artikel, napačna količina). Ko ima v košarici želene artikle v želeni količini, kupec klikne na gumb »Nadaljujte na zaključek nakupa«. V naslednjem koraku se lahko kupec (če je na Spletni strani že registriran) prijavi v račun ali pa vpiše svoje podatke ter izbere način plačila in dostave. Ponovno ima možnost preveriti vsebino svoje košarice (povzetek nakupa) in se v primeru ugotovljene napake vrniti na predhodni korak. Po potrditvi, da so vnešeni podatki točni in da kupec sprejema te splošne pogoje poslovanja, kupec klikne na gumb »Kupi«, s čimer potrdi naročilo oziroma nakup.

Sklenitev pogodbe in varnost nakupa

Z oddajo naročila na Spletni strani ter s prejemom potrditve naročila s strani prodajalca na kupčev e-poštni naslov med kupcem in prodajalcem še ni sklenjena prodajna pogodba. Prodajna pogodba je sklenjena, ko kupec od prodajalca prejme e-poštno sporočilo, kjer je naveden status "Obdelava naročila". V izjemnih in utemeljenih primerih (npr. v primeru očitnih napak glede cene ali opisa blaga ipd.) ima prodajalec pravico, da v treh dneh od sklenitve prodajne pogodbe od nje odstopi, in sicer z e-poštnim sporočilom, ki ga pošlje prodajalcu. V primeru odstopa od pogodbe je dolžan prodajalec kupcu vrniti morebitna že prejeta plačila ter mu povrniti morebitne stroške, ki jih je kupec imel s sklenitvijo in izpolnjevanjem pogodbe. 

Prodajno pogodbo lahko sklenejo kupci, ki imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji. V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon 01 36 56 007 ali elektronsko pošto info@enkosport.com. In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen European Union, you can contact us on phone number 01 36 56 007 or e-mail info@enkosport.com to assist you with your order processing. Ta prodajna pogodba oziroma naročilo za nakup je shranjeno pri Prodajalcu in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi na vpogled vsak delovni dan med 8.00 in 16.00 uro na sedežu prodajalca, kadarkoli v roku 5 let od danega naročila. Podatke o kupcih, ki jih pridobimo na Spletni strani, skrbno varujemo. Zagotavljamo, da bomo zbrane podatke uporabljali izključno za izvedbo nakupov in izboljšanje delovanja Spletne strani. Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko Prodajalec smatra podano naročilo za nakup kot nično in zanj na podlagi takega naročila ne nastanejo nobene obveznosti, za kupca pa nobene pravice.

Za informacije v zvezi z Vašim naročilom in njegovo dostavo nas lahko pokličete na našo telefonsko številko: 01 36 56 007 ali pošljete e-pošto na naslov info@enkosport.com.

Ponudnik v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je dostopna vsak delovni dan med 8. in 16. uro.

Možnost plačil v spletni trgovini:

Plačilo po predračunu

Pri plačilu po predračunu boste v najkrajšem času na vaš elektronski naslov prejeli obrazec z vsemi potrebnimi podatki za plačilo preko spletne banke, ki je med vsemi načini plačil zagotovo najvarnejša in najhitrejša in je zato tudi najbolj zaželena. Po opravljenem plačilu lahko na info@enkosport.com pošljete potrdilo o plačilu. Tako omogočite hitrejšo obravnavo vašega naročila.

Plačilo po povzetju
Dostava GLS

Pri plačilu po povzetju vam pošiljko na dom dostavi dostavno podjetje GLS Slovenija oziroma jo prevzamete v eni izmed GLS Paketni trgovini ali Paketomatu ( https://gls-group.eu/SI/sl/dostava-paketov ). 

Plačilo se opravi ob prevzemu paketa (plačilo z gotovino ali kreditno kartico). 

Dostava pošta Slovenije

Pri plačilu po povzetju vam pošiljko na dom dostavi tudi Pošta Slovenije oziroma jo prevzamete v eni izmed njenih poslovalnic. Plačilo se opravi ob prevzemu paketa. Naročilo plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.

Pošta Slovenije na tovrstne pošiljke doda še svojo provizijo za odkupnino, ki se obračuna glede na znesek odkupnine. Poštna provizija: za znesek do 96,00 € = 0,96 € / od 96,01 € do 501,00 € = 1% vrednosti / za več kot 501,00 € je maximalna provizija 5,01 €.

V primeru plačila "Po predračunu" teh stroškov provizije ni.

Plačila s plačilnimi karticami (Visa, MasterCard, American Express)

PayPal:

Naročilo lahko plačate z Vašim PayPal računom s plačilnimi kreditnimi karticami Visa, MasterCard ali American Express preko avtorizacijskega centra PAY-PAL. PayPal.com je plačilni procesor, ki je najbolj razširjen in najbolj uporabljen za internetno plačevanje v vseh razvitih zahodnih državah. Storitev, ki zagotavlja varno online plačevanje v realnem času (online avtorizacije plačilnih, kreditnih kartic), je dostopna tudi v Sloveniji. Uporablja se za on-line plačila na Ebay-u, Amazonu in drugih internetnih trgovinah. Uporabljajo ga tako posamezniki, kot podjetja. Z njim je omogočeno plačevanje 24h na dan. Prodajalec ni kakorkoli statusno (lastniško) povezan s PayPalom in ne prevzema nobene odgovornosti ali jamstva za njegovo delovanje.

Ali je PayPal varen? PayPal nudi zaščito za Vaš denar. Tako je možno še 30 dni po transakciji le-to preklicati (npr. če kupljenega izdelka niste prejeli na dom ali pa izdelek ne ustreza opisu internetne trgovine).

Dostava

Prodajalec v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje. Naročeno blago boste prejeli na naslov, naveden v obrazcu za naročilo. Domači paketi po navadi pridejo na cilj naslednji delovni dan, najkasneje v roku treh (3) delovnih dni od dneva sklenitve pogodbe (pod pogojem, da je blago na zalogi).

Dostavna služba vas bo glede dostave tudi kontaktirala, zato prosimo, da navedete pravilno kontaktno telefonsko številko, na katero ste dosegljivi.

PREVZEM PAKETA NA PETROLU (GLS):

S 1.4.2019 je GLS partner PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket. V primeru plačila "Po predračunu" teh stroškov ni. Pri prevzemu ne boste plačali nobenih ostalih (prikritih) stroškov.

Dostava se vrši v dopoldanskih in popoldanskih urah na vaš domači ali službeni naslov, naveden v obrazcu za naročilo. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosimo povprašajte). V nobenem primeru Prodajalec ni odgovoren za prekoračen rok dostave, saj le-ta ni odvisen od njega. 
V primeru, da blaga ni na zalogi, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

Dostava večjih in težjih izdelkov

Za naročene izdelke večjih in težjih dimenzij Vam Spletna stran ne omogoča izbire dostave preko GLS poštne službe. Možen je le osebni prevzem ali dodatni dogovor za dostavo.

Dostavni stroški

So navedeni ob zaključku naročila na Spletni strani in znašajo 4,50 €, kar vključuje davek na dodano vrednost (DDV). Za naročila nad 50 € je dostava BREZPLAČNA. Znesek nakupa je bil objavljen na Spletni strani ob naročilu blaga in v elektronski pošti, ki ste jo prejeli po oddaji naročila. Vse stroške pošiljanja v vrednosti enkratnega skupnega nakupa višjega od 50,00 € prevzame Prodajalec. Izjema so le težji predmeti nad 15 kg in paketi večjih dimenzij (telovadna blazina, letvenik, miza za namizni tenis ipd...), kjer se poštnina obračuna po veljavnem ceniku GLS (za notranji ali mednarodni promet, lahko je odvisno in različno tudi od izvora blaga).

Pakiranje

Naročene izdelke največkrat zapakiramo v kartonasto škatlo, ob večjem naročilu lahko oblikujemo tudi več paketov, zato je mogoče, da kupec vseh naročenih artiklov ne prejme ob istem času. Posamezen izdelek ali komplet skrbno zapakiramo, da se med transportom ne poškoduje.

Cene

Upravljalec trgovine je davčni zavezanec in vse cene, navedene na spletni strani, že vsebujejo DDV po trenutno veljavni stopnji. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene! V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.

Ponudba in cene veljajo do odprodaje zalog, oziroma do kupčevega pisnega preklica naročila. Blago je brez garancije, razen če je na Spletni strani in embalaži navedeno drugače. Slike na Spletni strani so simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja blaga ali njegovih lastnosti.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo in zamenjava blaga

V primeru, da s kupljenim blagom iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni, nam v roku 14 dni od prejema blaga sporočite, da odstopate od pogodbe na naš naslov:

  • Enko šport d.o.o., PE Cesta v Gorice 3, 1000 Ljubljana
  • na elektronski naslov info@enkosport.com
  • na izpolnjen obrazec, ki ga najdete tukaj (klik)

Razloga za odstop vam ni potrebno navajati. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da je blago vrnjeno pravočasno, če je prodajalcu poslano pred iztekom 14-dnevnega roka. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Artikli, ki se vračajo, morajo biti poslani kot paketna pošiljka in ne kot pismo, priložena pa jim mora biti tudi kopija računa.

V primeru odstopa od pogodbe krijete le stroške vračila blaga, v kolikor ga pošljete po pošti; lahko pa blago vrnete tudi osebno v naši poslovni enoti v Ljubljani, če nas o tem predhodno obvestite. V primeru odstopa od nakupa blaga, ki ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti, strošek vračila blaga nosite Vi kot potrošnik oziroma lahko blago vrnete tudi osebno v naši poslovni enoti v Ljubljani, če nas o tem predhodno obvestite.

Za blago, ki ga ni možno vrniti po pošti (zaradi velikosti ipd.) ga lahko ob predhodnem dogovoru in dogovorjenem protiplačilu pridemo tudi iskat.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga!

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri nakupu blaga, razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače: 

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po njegovih natančnih navodilih in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe;
  • opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu ali objektu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

Paket lahko vrnete osebno ali pa pošljete na naslov:

Enko šport d.o.o., Na vasi 2a, 1351 Brezovica pri Ljubljani.

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva z popustom ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se le dejansko plačan znesek).

Vračilo vplačil bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od vračila blaga ali od prejema nedvoumnega dokazila o tem, da je bilo blago poslano prodajalcu. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Odgovornost za stvarne napake, reklamacije

Prodajalec odgovarja za stvarne napake na kupljenih artiklih. Za stvarno napako gre, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na artiklu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bil artikel izročen kupcu.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, preko e-maila info@enkosport.com, o čemer mu prodajalec mora poslati potrdilo, ali ga pošlje na naslov upravljalca trgovine, ki je naveden na računu.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, lahko od njega zahteva, da:
- odpravi napako na artiklu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- artikel z napako zamenja z novim brezhibnim artiklom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
Če obstoj napake na artiklu ni sporen, bo prodajalec najpozneje v roku osmih dni ugodil kupčevi zahtevi za odpravo napake, vračilo dela ali celotnega plačanega zneska ali zamenjavo kupljenega artikla.
Če je obstoj napake na artiklu sporen, bo prodajalec pisno odgovoril kupcu na njegovo zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu.
Pravice kupca iz naslova stvarnih napak ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. 
Po želji vam blago zamenjamo za drugo. 
Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino na Spletni strani uporabljajo na lastno odgovornost.

Točke zvestobe, bonus

Točke zvestobe lahko zbirajo samo fizične osebe, ne pa tudi pravne osebe in samostojni podjetniki ter druge fizične osebe, ki imajo status gospodarskega oziroma poslovnega subjekta. Za evidenco zbiranja točk zvestobe je potrebno nakup opraviti z registracijo v Spletni trgovini. V kolikor imate račun že odprt, pa se enostavno prijavite z obstoječim uporabniškim imenom in geslom.

Točke zvestobe prejme kupec ob vsakem nakupu na Spletni strani. Za vsak € nakupa pridobite eno točko zvestobe, ki je vredna 0,05 €. Točke zvestobe lahko unovčite, ko jih zberete najmanj deset. Točke zvestobe so vnovčljive ob naslednjem nakupu.

V nadzorni plošči Spletne trgovine boste lahko imeli pregled nad številom že pridobljenih ter porabljenih točk. Prav tako boste lahko v nadzorni plošči poslali priporočilo za nakup prijatelju. V primeru, da bo prijatelj nato nakup tudi opravil, bosta nove točke zvestobe pridobila oba, in sicer vsak po eno točko za vsak € vrednosti prijateljevega nakupa. Točke zvestobe niso zamenljive za denar in se izključujejo z drugimi popusti.

Darilni bon

Za vas imamo dobro idejo!

Darilni bon našega podjetja ni le domiselno ampak je tudi praktično in učinkovito darilo, saj boste z njim lahko vašemu bližnjemu, prijatelju, poslovnem partnerju ali drugi osebi pripravili presenečenje in podarili na izbiro športni rekvizit, ki je lahko zelo učinkovit pri vzdrževanju telesne sposobnosti in osebnega zdravja! Kako kupiti darilni bon? Darilni bon lahko po predhodnem naročilu kupite osebno v našem podjetju, lahko pa vam ga pošljemo po pošti na dom. Plačilo lahko izvedete po povzetju ali na TRR podjetja ob prejemu e-maila v obliki predračuna. Za naročilo nas lahko pokličete, pošljete povpraševanje po e-pošti ali oddate naročilo kar na Spletni strani. Z darilnim bonom je mogoče kupiti vse dobavljive izdelke, njegova veljavnost pa je 12 mesecev od nakupa bona. Skupni znesek izbranega darila/daril se tako zmanjša za znesek, ki je napisan na darilnem bonu. Če je znesek nakupa manjši od vrednosti darilnega bona, ni možno za razliko dobiti denarja, je pa možno bon unovčiti za razliko od celotnega nakupa. Darilni bon ni izplačljiv v gotovini, možno ga je unovčiti samo za nakup izdelkov iz naše ponudbe. Darilni boni so v vrednosti po najmanj 5,00 € in tako sami določite končno vrednost svojega darila.

Pravno obvestilo

Varstvo osebnih podatkov

Podjetje ENKO ŠPORT ŠPORTNI INŽENIRING D.O.O. se zavezuje, da podatke ki jih boste posredovali preko spletnih strani ali na kakršenkoli drugi način, ne bodo prodajali, posojali ali kakorkoli drugače posredovali tretjim osebam.

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi česar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.

Ob obisku Spletne strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani, iz katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave.

Spletne strani uporabljajo "piškotke". To so majhne datoteke, ki se ob obisku na strani shranijo na vaš disk. Piškotki vam lahko olajšajo nadaljnje obiske strani. Z nastavitvami v vašem brskalniku se lahko odločite ali boste "piškotke" sprejeli ali zavrnili. Če "piškotkov " ne sprejmete, nekatere spletne strani morda ne bodo prikazane pravilno ali pa vam ne bo omogočen dostop do vseh informacij ali funkcionalnosti spletnih strani.

Izključitev odgovornosti

Spletna stran je postavljena in vzdrževana z največjo možno mero skrbnosti. Kljub temu prodajalec ne more jamčiti za ažurnost, točnost ali pravilnost vseh informacij na strani ter za njeno delovanje in dostopnost. Vse informacije na Spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Prav tako prodajalec ne sprejema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti Spletne strani.

V primeru sklicevanja ali povezovanja Spletne strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih oseb, prodajalec ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja teh spletnih strani.

Dostopnost informacij

Zavezujemo se, da bomo kupcu vselej zagotovili naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • pogoje, roke in postopke v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;
  • seznanitevračiv z odgovornostjo za stvarne napake;
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno;
  • informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.

Pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

Pritožbe

Kakršnekoli pritožbe v zvezi z nakupom nam prosim sporočite pisno po elektronski pošti na naslov info@enkosport.com ali s klicem na telefonsko številko +38631257070.

Izvensodno reševanje sporov

Enko šport d.o.o. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da bi bili vsi morebitni spori razrešeni sporazumno. V kolikor to ne bi bilo mogoče, je za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15). Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Avtorske pravice

© Copyright 2004 – 2019, ENKO ŠPORT ŠPORTNI INŽENIRING D.O.O. Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine.

Vsebine Spletne strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, shranjevati v elektronski obliki (razen začasno, za potrebe ogleda in uporabe Spletne strani), spremeniti ali na kakršenkoli drug način reproducirati razen v primeru pisnega soglasja prodajalca, ki aktivno uveljavlja svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.

Želimo vam ugoden nakup! 

Enko šport d.o.o.
Na vasi 2a
1351 Brezovica pri Ljubljani

Tel/Fax: 01 36 56 007 
Mobitel: 031 257 070
E-pošta: info@enkosport.com

TRR pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.: 1010 0003 7888 389 
IBAN: SI56 1010 0003 7888 389 
ID za DDV: SI86704192 
Davčni zavezanec: DA 
Matična številka: 1919806 
Št. vložka pri okrajnem sodišču v Ljubljani: 1/39224/00